Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Kita>Sportas>Gimnastika ir jos poreikis organizmui
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Gimnastika ir jos poreikis organizmui

  
 
 
12345678910111213141516171819202122
Aprašymas

Įvadas. Kūno kultūras mokyklose. Fizinis aktyvumas – viena asmenybės tobulėjimo galimybių. Nauda visam organizmui. Tinkamas fizinis aktyvumas. Fizinio aktyvumo ir sveikatos tarpusavio ryšys. Patarimai prieš pradedant mankštintis. Išvados.

Ištrauka

Kūno kultūra – puiki visuomenės fizinio ugdymo priemonė, skatinanti dirbti, mokytis. Kūno kultūros dėka sustipriname savo sveikatą, ilgai išliekame jauni ir energingi.
Ritminė gimnastika yra populiari ir mėgstama fizinės veiklos forma. Ji labiausiai atitinka anatominius, fiziologinius ir psichomotorinius moters organizmo ypatumus. Neatsitiktinai ji įtraukta ir į bendrojo lavinimo mokyklų kūno kultūros programas. Aerobikos pratimų panaudojimas labai platus. Juos sėkmingai galime naudoti pradinukų, vyresniųjų klasių moksleivių kūno kultūros pamokose, užklasinės veiklos būreliuose, studentų kūno kultūros pratybose, aerobikos sveikatingumo grupėse ir kt.
Kiekvienas žmogus nori būti sveikas, stiprus, pasitikėti savimi ir turi tam prielaidų. Bet šių įgimtų prielaidų daugelis žmonių nepuoselėja. Fizinių pratimų įtaka žmogaus organizmui seniai žinoma, o ir pozityvus požiūris į kūno kultūrą yra senas kaip pasaulis.
Dar senovės Graikijoje imtynininkas Milonas rado unikalų būdą, kaip ugdyti savo jėgą ir gerinti fizinį pasirengimą. Jo metodika buvo tokia: kasdien užsikeldavo ant pečių ką tik atvestą veršiuką ir jį nešdavo apie 200 jardų. Milonas tą jautuką nešiodavo tol, kol tas užaugdavo ir jau nepajėgdavo jo panešti. Po tokių treniruočių Milonas tapo stipriausiu imtynininku visoje Graikijoje. Daugelį metų jo niekas neįveikdavo įvairaus lygio varžybose.
Kiekviena epocha turėjo savo požiūrį į žmogaus gyvenimą, savitai vertino žmogaus kūno grožį. Mūsų epochai būdinga didžiulė mokslo ir technikos pažanga, atsiranda naujų mokslo šakų. Visa tai iš žmogaus reikalauja žinių, didelės įtampos, tvirtos valios, fizinio tobulumo. Protiniam darbui reikia stipraus, sveiko kūno.
Pasauliniai karai nenusinešė tiek gyvybių, kiek infarktas, insultas, hipertoninė ir kitos ligos. Kyla klausimas, ar galima išvengti šių ligų? Per praėjusias epochas žmogus norėjo ar nenorėjo, bet turėjo atsinešti vandens iš šulinio, važiuodavo į mišką malkų, pjovė, skaldė, krovė į vežimą. Taigi jis sunkiai fiziškai dirbo. O dabar ko reikia, kad apsirūpintum vandeniu, šiluma ar maistu? Atsukai čiaupą – teka vanduo, uždegei degtuku dujas – ir virk pietus. Beveik visuose butuose yra centrinis šildymas. Didelį patogumą žmogui teikia automobiliai, bet ir žalos kiek padaro. Važiuojame kur reikia ir kur nereikia, visiškai pamirštame vaikščioti, judėti.
Senovės indų patarlė sako: "Kol sveikas tavo kūnas, kol senatvė toli, kol tavo sugebėjimai pačiame žydėjime, kol tavo gyvenimas nesibaigė – visomis jėgomis stenkis tobulėti. Kokia nauda kasti šulinį, kada namas apimtas liepsnos?".
Ir nereikia sakyti, kad judėjimui trūksta laiko. Reikia tik noro, užsispyrimo. Kad ir kur dirbtume, kokias pareigas užimtume, reikia rasti laiko savo raumenims kasdien patreniruoti. Protinio darbo įspūdžiai ilgai neišblėsta, todėl sunku atsipalaidoti nuo kamuojančios nervinės įtampos, kuri sukelia širdies plakimus, rankų drebėjimą, nemigą. Tuomet geriausias vaistas – judėjimas, ypač bėgimas. Lėtas bėgimas prie ežero, upės, miške, parke yra duoklė sveikatai. Jis padės mums išlaikyti, susigrąžinti tą neįkainojamą turtą – puikią fizinę ir psichinę būseną. Bėgiojant gryname ore raumenys dirba, o nervai pailsi. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-11-20
DalykasSporto kursinis darbas
KategorijaKita >  Sportas
TipasKursiniai darbai
Apimtis20 puslapių 
Literatūros šaltiniai4
Dydis50.39 KB
AutoriusLaris
Viso autoriaus darbų5 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas3
Švietimo institucijaKlaipėdos Universitetas
FakultetasPedagogikos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Gimnastika ir jos poreikis organizmui [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 20 puslapių 
  • Klaipėdos Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą