Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Kita>Sportas>Plaukimas
   
   
   
-1
naudingas 0 / nenaudingas -1

Plaukimas

  
 
 
1
Aprašymas

Kraulio technikos pagrindai. Nugara technikos pagrindai. Krūtine technikos pagrindai. Peteliške technikos pagrindai. Pradmės šuolių (krauliu, peteliške, krūtine, nugara) technika. Posūkių technika. Krauliu mokymas (kojų judesių). Krauliu (rankų judesių). Krauliu (kvėpavimo ir judesių derinimo mokymas). Nugara (kojų judesiai). Nugara (rankų judesių ir kvėpavimo pratimai). Nugara (judesių derinimo pratimai).

Ištrauka

Kraulio technikos pagrindai
Rankų ir kojų judesiai atliekami pakaitomis, nepertraukiamai. Kūno padėtis horizontali, aptaki, atakos kampas 6 – 8. Plaukikas žiūri žemyn, šiek tiek pirmyn. Liemuo svyruoja aplink išilginę kūno ašį kairėn ir dešinėn 35 – 45. Rankų judesiai pagal delno trajektoriją skaidomi į penkias fazes: 1) užgriebio (prasideda ranką įdėjus į vandenį lenkiant plaštaką kai plaštaka nuleista, alkūnė fiksuojama ir laikoma aukštai) 2) pagrindinė grybšnio a) pritraukimas b) atstūmimas (pritraukimas prasideda kai plaštaką pasukus į vidų, pradedamas lenkti dilbis. Pagrindinės grybšnio dalies pradžioje plaštaka nukreipta į vandens paviršių 45 kampu, o fazės pabaigoje 90. Atstūmimo metu plaštaka aplenkdama alkūnę greitai stumia vandenį iš priekio atgal ir kiek į išorę. Palaipsniui ranka per alkūnę ištiesiama. Grybšnis baigiamas kai plaštaka pasiekia šlaunį) 3) iškėlimas iš vandens (ranka iškeliama iš vandens, kai vandens paviršiuje pasirodo alkūnė, o dar vėliau – dilbis ir plaštaka)4) nešimas virš vandens (nešama atpalaiduota rank, plaštaka praeina arti kūno, ranka sulenkta per alkūnę. Ranka virš vandens mojama tokiu pat greičiu kaip ir grybšnis kita ranka)5) įdėjimas į vandenį (pasiruošimas kitam grybšniui. Pirma į vandenį nuleidžiama plaštaka, alkūnė, petys. Plaukiančio trajektorija kreivaeigė kaip S. Pirmos 2 fazės darbinės, nes rankos atlieka varomąjį darbą, o likusios pagalbinės, nes ruošia rankas varomajam judesiui.
Kojų judesiai svarbūs palaikant kūną horizontalioje padėtyje ir stabilizuojant pusiausvyrą. Judesiai atliekami pakaitomis, iš dubens sąnario, mostu žemyn 30 – 40 cm amplitude. Iš pradžių koja kiek lenkiama per kelį ir stipriai smūgiuojama pėda atgal, žemyn. Po to atliekami paruošiamieji judesiai – koja keliama aukštyn. Pirma kyla šlaunis, blauzda, pėda. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-04-07
DalykasSporto špera
KategorijaKita >  Sportas
TipasŠperos
Apimtis8 puslapiai 
Literatūros šaltiniai0
Dydis20.46 KB
Autoriustunny
Viso autoriaus darbų5 darbai
Metai0 m
Klasė/kursas0
Švietimo institucijaLietuvos Kūno Kultūros Akademija
Failo pavadinimasMicrosoft Word plaukimas [speros.lt].doc
Microsoft Word plaukimas2 [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

  • 2006-11-28 IP: 89.116.32.221
    ARTURAS sako

    GERAS DARBAS NORECIAU PASKAITYT DAUGIAU

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Šperos
  • 8 puslapiai 
  • Lietuvos Kūno Kultūros Akademija
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
-1
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą