Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Kita>Sportas>Rankininkų fizinis rengimas
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Rankininkų fizinis rengimas

  
 
 
123456789
Aprašymas

Jėgos ugdymas. Jėgos ugdymo pratimai. Greitumo ugdymas. Metodinės nuorodos ugdant greitumą. Greitumo ugdymo pratimai. Ištvermės ugdymas. Metodinės nuorodos ugdant ištvermę. Pratimai ištvermei ugdyti. Lankstumo ugdymas. Metodinės nuorodos ugdant lankstumą. Pratimai lankstumui ugdyti. Lankstumo ugdymo pratimai. Vikrumo ugdymas. Metodinės nuorodos ugdant vikrumą. Vikrumo ugdymo pratimai. Darbas iliustruotas paveikslėliais.

Ištrauka

Pagrindiniai fizinio rengimo uždaviniai:
1. Stiprinti sveikatą, harmoningai lavinti fizinius žaidėjo gebėjimus.
2. Lavinti gyvenimiškai svarbius mokėjimus ir įgudžius.
3. Lavinti pagrindinius judėjimo įgudžius: jėgą, greitį, lankstumą, ištvermę, vikrumą.
4. Lavinti specifinius gebėjimus, reikalingus rankinio žaidimui.

JĖGOS UGDYMAS
Jėga ugdoma atliekant pratimus poromis, su sunkmenomis ir kt. Greičio, jėgos ir ištvermės ugdymo pratimai yra glaudžiai tarpusavy susiję. Pratimai jėgai lavinti ugdo judesių greitį ir atvirkščiai. Žaidžiant rankinį jėga yra dinamiška, todėl reikia greičio jėgos (kamuolio metimas, perdavimas) ir staigiosios jėgos (šuolis, pagreitėjimas). Be to, žaidžiant jėgą naudoti reikia daugelį kartų, todėl svarbu ir jėgos ištvermė.
Pagal bendrą treniruotės priemonių klasifikaciją visi jėgos ugdymo pratimai skirstomi į 3 pagrindines grupes: bendrojo pobūdžio, specialiuosius ir varžybinius pratimus.
Bendrojo pobūdžio jėgos pratimai – tai gimnastikos, sunkiosios atletikos, imtynių veiksmai. Jie naudojami visai raumenų sistemai ugdyti neatsižvelgiant į sportinę specializaciją.
Specialieji jėgos ugdymo pratimai turi tikslingą raumenų jėgos didinimo kryptį. Jie skirstomi į 2 grupes.
I grupės pratimai kryptingai ugdo jėgą. Jėgos reikia, kad žaisdamas rankininkas išlaikytų pagrindinį ir papildomą krūvį. Tam tikslui taikomos įvairios jėgos ugdymo priemonės, savo struktūra nepanašios į specifinius rankininko judesius. Tai pratimai įveikiant savo kūno, pašalinių daiktų svorį, partnerio pasipriešinimą, aplinkos (vandens, smėlio) poveikį. Rankininkams naudotini jėgos ir greičio pratimai, pagreitėjimai, įvairių įrankių mėtymas, šuoliai su sunkmenomis ir kt.
II grupei priklauso pratimai, kurie ugdo jėgą, kad rungtyniaudamas rankininkas išlaikytų jos įtaką organizmo nervinei bei raumenų veiklai, kad jėga būtų artima varžybinei struktūrai. Pavyzdžiui, metant pašokus vienos kojos mostas padeda atsispirti kitai kojai. Ugdant jėgą, būtina kartoti šio judesio imitaciją.
Varžybiniai jėgos ugdymo pratimai daromi su nedidelėmis smulkmenomis. Rankininkas atlieka žaidimo pratimus su spec. pasunkinimais: sunkmenomis ant kojų ir rankų, liemens.
Jėgos ugdymo metodai yra šie: kartotinių pastangų, maksimalių pastangų, dinaminių pastangų ir mišrių pastangų metodas.
JĖGOS UGDYMO PRATIMAI
(4 pratimų kompleksai) ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-07-25
DalykasSporto referatas
KategorijaKita >  Sportas
TipasReferatai
Apimtis8 puslapiai 
Literatūros šaltiniai0
Dydis130.67 KB
AutoriusVaidotas Šadbaras
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2006 m
Klasė/kursas1
Švietimo institucijaKlaipėdos paslaugų ir verslo mokykla
Failo pavadinimasMicrosoft Word Rankininku fiz. ruosimas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 8 puslapiai 
  • Klaipėdos paslaugų ir verslo mokykla / 1 Klasė/kursas
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą