Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Kita>Sportas>Kūno kultūros teorija (3)
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Kūno kultūros teorija (3)

  
 
 
12
Aprašymas

Fizinės treniruotės apimtis ir intensyvumas. Kas tai yra sveikata? Nustatykite savo kvėpavimo sistemos funkcinį pajėgumą. Odos funkcija ir higiena. Fizinio, techninio, taktinio rengimo uždaviniai. Apibūdinkite sveikos gyvensenos sampratą. Pagrindiniai reikalavimai savarankiškai fizinei treniruotei. Pagrindiniai sveikos mitybos principai. Jėgos fizinė ypatybė, jos ugdymo metodai ir priemonės. Išvardinkite pagrindinio sveikatos mokymo uždavinius. Sudarykite asmeninę pirmo mėnesio aerobinės treniruotės programą. Cholesterolio, lecitino ir ląstelienos įtaka sveikatai. Greitumo, lankstumo, vikrumo fizinės ypatybės. Jų ugdymo metodai ir priemonės. Apibrėžkite sveikatos rizikos veiksnius. Sudarykite pirmo mėnesio kūno svorio reguliavimo fiziniais pratimais programą (fizinio krūvio apimtis, intensyvumas, dažnis) remiantis Rufje testo rezultatais. Nikotino poveikis rūkančiųjų sveikatai. Ištvermės fizinė ypatybė. Asmens higienos samprata. Sudarykite asmeninę vienos treniruotės jėgos ištvermės ugdymo programą (pratimų skaičius, serijų skaičius, kartojimų skaičius serijoje, pertraukėlės (min.) tarp pratimų ir tarp serijų). Kaip pasireiškia abstinencinis sindromas?Ištvermės fizinės ypatybės ugdymo metodai ir priemonės. Tinkamo gyvenimo rėžimo higieninis apibūdinimas. Kaip be vaistų galima sumažinti padidėjusį kraujospūdį?

Ištrauka

I k. Studentų teorinių Kūno kultūros kurso žinių tikrinimo
KONTROLINIAI KLAUSIMAI

1. Fizinės treniruotės apimtis ir intensyvumas
2. Kas tai yra sveikata?
3. Nustatykite savo kvėpavimo sistemos funkcinį pajėgumą
4. Odos funkcija ir higiena.
5. Fizinio, techninio, taktinio rengimo uždaviniai.
6. Apibūdinkite sveikos gyvensenos sampratą.
7. Pagrindiniai reikalavimai savarankiškai fizinei treniruotei.
8. Pagrindiniai sveikos mitybos principai.
9. Jėgos fizinė ypatybė, jos ugdymo metodai ir priemonės.
10. Išvardinkite pagrindinio sveikatos mokymo uždavinius.
11. Sudarykite asmeninę pirmo mėnesio aerobinės treniruotės programą
12. Cholesterolio, lecitino ir ląstelienos įtaka sveikatai.
13. Greitumo, lankstumo, vikrumo fizinės ypatybės. Jų ugdymo metodai ir priemonės.
14. Apibrėžkite sveikatos rizikos veiksnius.
15. Sudarykite pirmo mėnesio kūno svorio reguliavimo fiziniais pratimais programą (fizinio krūvio apimtis, intensyvumas, dažnis) remiantis Rufje testo rezultatais.
16. Nikotino poveikis rūkančiųjų sveikatai.
17. Ištvermės fizinė ypatybė.
18. Asmens higienos samprata.
19. Sudarykite asmeninę vienos treniruotės jėgos ištvermės ugdymo programą (pratimų skaičius, serijų skaičius, kartojimų skaičius serijoje, pertraukėlės (min.) tarp pratimų ir tarp serijų).
20. Kaip pasireiškia abstinencinis sindromas?
21. Ištvermės fizinės ypatybės ugdymo metodai ir priemonės.
22. Tinkamo gyvenimo rėžimo higieninis apibūdinimas.
23. Kaip be vaistų galima sumažinti padidėjusį kraujospūdį?


1.Fizinės treniruotės apimtis ir intensyvumas
Treniruotės tikslas - kelti fizinį darbingumą ir įvairių organizmo sistemų funkcinį pajėgumą. Treniruotės poveikį organizmui apsprendžia 2 dalykai:
1) treniruotės apimtis (visuma visų pratimų darytų per treniruotę ir atstatomosios priemonės po treniruotės (mineral. druskos, vitamin., sauna, masažas, baseinas; treniruotės krūvis, matuojamas laiku, m ir km, kg ir t, varžybų skaičiumi);
2) treniruotės intensyvumas- pratimų atlikimo kiekis per laiko vienetą.Intensyvumas nustatomas ir reguliuojamas pulso dažniu (pulsometrijos metodas). Yra 5 intensyvumo laipsniai:
1) labai mažo intensyvumo darbas: 110+10 tv/min;
2) mažas: 130+10 tv/min ;
3) vidutinis: 150+10 tv/min ;
4) didelis: 170+10 tv/min;
5) labai didelis: 190+10 tv/min.
Mums labiausiai tinka trečias. Pervargimo požymiai: blogas apetitas, nemiga. Persitreniravus paaštrėja tie patys požymiai ir dar gali būti neurastenija, širdies darbo sutrikimas.

2. Kas tai yra sveikata?
"Sveikata tai ne viskas, bet be sveikatos viskas yra niekas" – Šopehaueris.
Sveikata- tai daugiau negu laisvė nesirgti, laisvė nekentėti skausmų, laisvė per anksti nemirti. Sveikata tai visapusiška fizinė, dvasinė ir socialinė žmogaus gerovė. Ji glaudžiai susijusi su žmogų supančia aplinka. Sveikatą netgi galima išreikšti tam tikra formule:
Didindami skaitiklį ir mažindami vardiklį, galime tikėtis geresnės sveikatos. Aplinka gali turėti ir teigiamą poveikį (dėl to apibrėžimas nėra visiškai teisingas). Bet iš to seka išvada, kad valdant aplinką ir didinant žmogaus galias galima siekti sveikatos.

3. Nustatykite savo kvėpavimo sistemos funkcinį pajėgumą
Kvėpavimo sistema – yra viena iš tų organizmo sistemų, kurios labiausiai pasiduoda treniruotei. Naudojama keletas būdų kaip nustatyti kvėpavimo sistemos funkcinį pajėgumą:
1. Kuo mažesnis kvėpavimo dažnis, tuo geriau treniruota kvėpavimo sistema (treniruoto 8-12 k/min netreniruoto 17 k/min.)
2. Spirometrijos metodas. Koks turi būti gyvybinis plaučių tūris apskaičiuojama pagal formulę:
Čia L – ūgis.
Gyvybinis plaučių tūris turi nesvyruot > 5-10% nuo apskaičiuotojo
3.
4. Štungės mėginys – matuojama kiek laiko žmogus gali išbūti nekvėpuodamas (40s. – patenkinamai 34s-blogai) ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-01-04
DalykasSporto špera
KategorijaKita >  Sportas
TipasŠperos
Apimtis9 puslapiai 
Literatūros šaltiniai0
Dydis50.18 KB
Autoriusnemo
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai0 m
Klasė/kursas1
Švietimo institucijaVilniaus Gedimino Technikos Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Kuno kulturos teorija (3) [speros.lt].DOC
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Šperos
  • 9 puslapiai 
  • Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas / 1 Klasė/kursas
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą