Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Kita>Sportas>Lengvosios atletikos populiarinimas Lietuvoje
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Lengvosios atletikos populiarinimas Lietuvoje

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324252627282930313233
Aprašymas

Santrauka. Įvadas. Darbo tikslas - išsiaiškinti šalies gyventojų požiūrį į lengvąją atletiką; įpročius bei problemas, susijusias su ja; informacijos trūkumą bei reikalingų informavimo priemonių pobūdį. Teorinis tyrimų pagrindimas. Lengvosios atletikos samprata. Trumpa istorija. Tyrimo reikalingumas. Tyrimo eiga. Tyrimo rezultatai. Rezultatų interpretacija. Išvados ir rekomendacijos. Priedai (6 psl.). Darbas iliustruotas grafikais.

Ištrauka

Marketingas ir jo tyrimai yra plačiai paplitę kasdieniniame gyvenime ir dažniausiai suprantami kaip verslo įmonių veiklos būdas. Kaip bebūtų, marketingą ir jo tyrimus naudoja anaiptol ne vien verslo įmonės. Jį pasitelkia taip pat ir visuomeninės, politinės, valstybės valdymo ir net religinės institucijos norėdamos sužadinti sau pageidautiną žmonių reakciją. Tokį būdą renkasi ir įvairios sporto asociacijos bei organizacijos.
Sporto pasaulis yra be galo įvairus. Kiekvienas sporto mėgėjas gali jame rasti tai, kas labiausiai jam patinka. Tačiau ne visos sporto šakos vienodai populiarios. Kalbant apie lengvąją atletiką, ši sporto šaka Lietuvoje vis dar nepripažįstama esminiu prioritetu sveikai gyvensenai ugdyti ir visuomenės sanglaudai stiprinti. Vis dar nevertinamas lengvosios atletikos visuomeninis vaidmuo, nepripažįstama jos ekonominė reikšmė – siekiant didinti užimtumą. Paradoksalu - lengvosios atletikos rungtys yra seniausios iš visų olimpinių rungčių, tačiau ši sporto šaka pagal populiarumą nėra aukštose vietose.
Darbo objektas – lengvoji atletika Lietuvoje.
Vadybos problema - lengvoji atletika nėra populiari ir plačiai paplitusi sporto šaka tarp Lietuvos sirgalių.
Marketingo tyrimo problemos – kokios konkrečiai informacijos apie lengvąją atletiką trūksta Lietuvos gyventojams. Ką daryti, kad kuo daugiau šalies piliečių pradėtų labiau domėtis lengvąja atletika, ir kokiomis priemonėmis šią sporto šaką populiarinti Lietuvoje.
Darbo tikslas - išsiaiškinti šalies gyventojų požiūrį į lengvąją atletiką; įpročius bei problemas, susijusias su ja; informacijos trūkumą bei reikalingų informavimo priemonių pobūdį.
Darbo uždaviniai:
• Supažindinti su lengvąja atletika, jos įtaka žmogui.
• Parengti anketą ir atlikti apklausą apie lengvąją atletiką.
• Išanalizuoti respondentų atsakymus ir pateikti gautus rezultatus.
• Pateikti išvadas ir pasiūlymus.
Hipotezės:
• Lengvosios atletikos įvaizdis priklauso nuo turimos informacijos kiekio apie šią sporto šaką.
• Teigiamas Lietuvos gyventojų požiūris į lengvąją atletiką priklauso nuo reklamos ir renginių kiekio, susijusių su šia sporto šaka.
Tyrimo metodas: literatūros analizė ir anketinė apklausa. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2009-01-20
DalykasSporto kursinis darbas
KategorijaKita >  Sportas
TipasKursiniai darbai
Apimtis22 puslapiai 
Literatūros šaltiniai11
Dydis122.72 KB
Autoriusgeradare
Viso autoriaus darbų27 darbai
Metai2008 m
Klasė/kursas4
Mokytojas/DėstytojasR. Smaliukienė
Švietimo institucijaVilniaus Gedimino Technikos Universitetas
FakultetasVerslo vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Lengvosios atletikos populiarinimas Lietuvoje [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 22 puslapiai 
  • Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas / 4 Klasė/kursas
  • R. Smaliukienė
  • 2008 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą