Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Kita>Sportas>Fizinis aktyvumas (4)
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Fizinis aktyvumas (4)

  
 
 
1234567
Aprašymas

Fizinis aktyvumas. Kūno kultūra ir jos sąvoka. Kūno kultūros paskaitų tikslas. Fizinio aktyvumo paskaitos eiga bei esmė. Sveikame kūne – sveika siela.

Ištrauka

Kūno kultūros (fizinio aktyvumo) paskaitos yra privalomos daugelyje Lietuvos aukštųjų mokyklų.
Jomis siekiama ugdyti studentų fizinį aktyvumą, bei skatinti juos sportuoti, dalyvauti įvairiose varžybose, tobulėti. Pirmiausiai reikėtų išsiaiškinti pačią kūno kultūros sąvoką. Kas tai? Ir kam mums to reikia.


Kūno kultūra ir jos sąvoka.


Kūno kultūra - žmogaus gyvensenos, fizinio ugdymo bei saviugdos sąlygotas fizinio vystymosi rezultatas, įprasmintas dvasinių poreikių įgyvendinimu.
Tačiau kūno kultūros sąvokų įvairiuose šaltiniuose galima surasti daug, ir įvairių. Manau, kad svarbiausias kūno kultūros tikslas yra siekti fizinės ir dvasinės tobulybės.
Tinkamos fizinės treniruotės ramina nervų sistemą, padeda įveikti stresus, depresiją. Gerėja miegas, greičiau užmiegame ir miegame visą naktį, todėl didėja darbingumas. Aktyvi fizinė veikla padeda puikiai praleisti laisvalaikį su šeima ir draugais.


Kūno kultūros paskaitų tikslas


Kūno kultūros paskaitų tikslas yra lavinti kūną, suteikti studentams proga išsiugdyti sąžiningo rungtyniavimo bei savitvardos įgudžius.

Fizinio aktyvumo paskaitos eiga bei esmė. Sveikame kūne – sveika siela.

Kiekvienas kūno kultūros dėstytojas turi stengtis padėti studentui suprasti kūno kultūros esmę, ir reikšmę gyvenime. Nes dažnai tik mokėdamas valdyti savo kūną, mokėsi valdyti ir savo mintis. Paskaita yra per trumpas laikas pasiekti norimus rezultatus, todėl dėstytojas privalo duoti pradines žinias studentui, kuris nori sportuoti savarankiškai. Nes neteisingas įvairių pratimų atlikimas, gali turėti daugiau žalos, negu naudos. Todėl studentas prieš pradėdamas sportuoti savarankiškai turėtų pasikonsultuoti su dėstytoju, pasakyti kokiu rezultatų jis nori, dėstytojas pagal tai galėtu nuspręsti kokie pratimai tiktų labiausiai.
Kiekviena paskaita ar treniruotė turėtu prasidėti nuo tinkamos sportinės aprangos, kuri nevaržytų judesių ir būtų patogi. Mankštintis nederėtų gausiai pavalgius, ar esant blogai savijautai.
Pradedant fizinio aktyvumo paskaitą visada reikėtų atlikti apšilimo pratimus. Jėgos bei tempimo, tam kad raumenys priprastų prie didesnio paskaitos metu laukiančio krūvio. Pratimai gali būti įvairūs. Pvz. jėgos pratimams puikiai tinka prisitraukimai, atsispaudimai, pritūpimai, ar šuoliukai, tačiau jėgos pratimus vaikinai ir merginos turėtų atlikti atskirai. Visus pratimus turėtu paskirti dėstytojas, prieš tai paaiškinęs kaip taisyklingai juos atlikti. Reikia žinoti bei jausti savo galimybes, bei ribas. Ir niekada jų neviršyti. Viską atlikti saikingai, bei protingai.

Puikiai lavinti įvairius raumenis, ir gerinti fizinę jėga, ištvermę, ar lankstumą galima žaidžiant įvairius populiarius sportinius žaidimus, tokius kaip krepšinis, ar futbolas. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-05-02
DalykasSporto referatas
KategorijaKita >  Sportas
TipasReferatai
Apimtis5 puslapiai 
Literatūros šaltiniai1
Dydis13.8 KB
Autoriusandrius
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai0 m
Klasė/kursas1
Švietimo institucijaKauno kolegija
Failo pavadinimasMicrosoft Word Fizinis aktyvumas (4) [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 5 puslapiai 
  • Kauno kolegija / 1 Klasė/kursas
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą