Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Kita>Sportas>Sveikos gyvensenos komponentai ir fizinio aktyvumo normos
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Sveikos gyvensenos komponentai ir fizinio aktyvumo normos

  
 
 
123456789
Aprašymas

Pagrindiniai sveikos gyvensenos komponentai ir fizinio aktyvumo normos. Fizinė treniruotė, jos apimtis ir intensyvumas. Fizinio rengimo uždaviniai ir priemonės. Techninio, taktinio, teorinio, psichologinio rengimo uždaviniai. Fizinių ypatybių ugdymas. Greitumo, lankstumo, vikrumo fizinės ypatybės, jų ugdymas. Ištvermės fizinė ypatybė, jos ugdymo metodų grupės, metodai, priemonės. Ištvermės ugdymo grupės. Apibūdinimas testų, kuriais nustatomas širdies - kraujagyslių sistemos treniruotumas. Aerobinės treniruotės intensyvumas. Asmeninės jėgos ugdymo programos sudarymas. Žmogaus sistemingo fizinio aktyvumo įtaka širdies - kraujagyslių sistemos funkciniam stoviui. Ilgalaikės fizinės treniruotės įtaka žmogaus išorinio kvėpavimo sistemai. Sistemingo fizinio aktyvumo įtaka pagrindiniams sveikatos rizikos faktoriams. Sistemingo fizinio aktyvumo įtaka žmogaus judėjimo aparatui ir organizmo medžiagų apykaitai. Sveikatos priklausomybė nuo žmogaus galių ir supančio pasaulio. Svarbiausios rizikos veiksnių grupės. Sveikos mitybos pagrindiniai principai.

Ištrauka

Judėjimas - pagrindinis sveikatos principas. 3 faktoriai: prigimtis 20%, ekologija 30%, gyvensena 50-60%.
Pagrindiniai sveikos gyvensenos komponentai:
1. gyvenimas be žalingų įpročių (rūkymas, alkoholis);
2. racionali dinotvarkė, mityba, higiena;
3. fizinis aktyvumas;
3 aktyvumo normos:
mažo fizinio aktyvumo norma mot. 5km/d, vyr. 8km/d, didelio 6prat/sav (sportininkai);

Fizinė Treniruotė, Jos Apimtis Ir Intensyvumas
Treniruotės pagrinidinė užduotis stiprinti sveikatą, didinti fizinį ir protinį aktyvumą, funkcinį pajėgumą.
Treniruotę lemia 2 faktoriai:
1. treniruotės apimtis (pratimai, krūvis);
2. atstojamosios priemonės, vitaminai, mineralinės druskos, masažai .
Treniruotės intensyvumas – pratimų atlikimo kiekis per laiko vienetą.
5 intensyvumo laipsniai:
1. labai mažo – 110tv/min
2. mažo – 130;
3. vidutinio 150;
4. didelio 170;
5. labai didelio 190;
Intensyvumas nustatomas ir reguliuojamas pulso dažniu.

1. Fizinio Rengimo Uždaviniai Ir Priemonės
Iš viso yra 5 rengimai.
1 Fizinis rengimas:
1) visapusiškas orgnizmo ir jo fizinių ypatybių ugdymas (jėgos, lankstumo, vikrumo, greitumo, ištvermės).
2) Fizinio išsivystymo trūkumo šalinimas. Tinka visos priemonės.

1. Techninio, Taktinio, Teorinio, Psichologinio Rengimo Uždaviniai
2 Techninis rengimas (krepšinis, futbolas, plaukimas). Įvaldyti pasirinktos sporto šakos techniką, nuolat ją tobulinti.
3 Taktinis rengimas. Taktika - tai mokėti pasinaudoti: savo fizinėmis sąvybėmis, tecnikos įgūdžiais, aplinkos sąlygomis, mokėti paskirstyti jėgas, pasinaudoti varžovų klaidomis.
4 Teorinis rengimas. Žinoti pagrindines fizinės treniruotės desningumus. Pažinti savo organizmą, žinoti atskirų pratimų įtaka organizmui, žinoti dienotvarkės, mitybos ir higienos reikalavimus. Žinoti varžybų taisykles.
5 Psichologinis rengimas. Griežtas disciplinos, stiprios valios, ryžto, drąsos, savitvardos ugdymo, vaizduotės, atminties, dėmesio ugdymas. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-01-19
DalykasSporto referatas
KategorijaKita >  Sportas
TipasReferatai
Apimtis8 puslapiai 
Literatūros šaltiniai0
Dydis18.62 KB
AutoriusAgne
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai0 m
Klasė/kursas12
Švietimo institucijaKauno Stepono Dariaus ir Stasio Girėno gimnazija
Failo pavadinimasMicrosoft Word Fizinis lavinimas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 8 puslapiai 
  • Kauno Stepono Dariaus ir Stasio Girėno gimnazija / 12 Klasė/kursas
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą