Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Kita>Sportas>Įvairaus amžiaus plaukikų ištvermės lavinimas
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Įvairaus amžiaus plaukikų ištvermės lavinimas

  
 
 
1234567891011
Aprašymas

Įvadas. Darbo tikslai ir uždaviniai. Plaukikų ištvermės ugdymas. Išvados. Pasiūlymai ir rekomendacijos.

Ištrauka

Plaukimo treniruote – tai pedagoginis procesas, kurio tikslas pasiekti tam tikro treniruotumo lygį siekiant sportinio rezultato, vystyti fizines ypatybes ar plaukimo įgūdžius, taip pat garantuoti gera ilgametę sveikatą.
Sveikatos stiprinimo fiziniais pratimais veikloje išskiriamos trys fundamentinės kryptys – tai jėgos, lankstumo ir ištvermės ugdymas. Lavindami šias fizines ypatybes individai įgalinami sustiprinti savo sveikatą ir išvengti ligų. Kadangi plaukimas yra ištvermės sporto šaka, tai daug plaukimo treniruotės laiko yra skiriama ištvermei lavinti.
Ištvermė, suvokiama kaip aerobinis darbingumas, yra svarbiausia iš visų su sveikata susijusių fizinių ypatybių. Aerobinio darbingumo lavinimas sveikatos požiūriu yra naudingiausias, nes sukelia kompleksinius ilgalaikius fiziologinius širdies ir kraujagyslių, kvėpavimo ir raumenų sistemos atsakus. Bendrosios ištvermės lavinimo pratimai stiprina širdies ir kraujagyslių sistemą, pagerina organizmo reguliacinius gebėjimus, kraujo perskirstymo mechanizmą fizinio darbo ir poilsio metu.
Kasdieniniame gyvenime, ištvermė suprantama kaip atsparumas įvairiems vidiniams ir išoriniams veiksniams: deguonies (O2) trūkumui, karščiui, skausmui, didžiuliams emociniams dirgikliams, fiziniams krūviams ir pan. Fizinio darbo ištvermė apibūdinama kaip žmogaus organizmo sugebėjimas kuo ilgiau aprūpinti dirbančius raumenis energetinėmis medžiagomis, nervų ir humoralinės sistemų sugebėjimas valdyti raumenyse vykstančius sudėtingus fizinius, cheminius procesus, koordinuoti atskirų organų ir sistemų veiklą, raumenų sugebėjimas kuo ilgiau dirbti tam tikru intensyvumu.
Skiriama bendroji ir specialioji ištvermė. Bendroji ištvermė – ištvermės rūšis, kai darbo ar fizinio pratimo atlikimo metu dalyvauja pagrindinės kūno raumenų grupės / beveik visos kūno raumenų grupės / stambiosios kūno raumenų grupės, darbas yra vidutinio, didelio arba besikeičiančio intensyvumo ir vyksta aerobinėmis sąlygomis. Bendroji ištvermė yra pagrindas visoms kitoms ištvermės rūšims. Specialioji ištvermė siejama su sugebėjimu ilgai tęsti konkretų darbą. Jos rūšių yra daug.


Darbo tikslas ir uždaviniai

Šio darbo tikslas – išsiaiškinti kaip lavinama (įvairaus amžiaus) plaukikų ištvermė. Norint kuo išsamiau atskleisti šio darbo temą, šiam darbui yra keliami tokie tikslai:
1. Išsiaiškinti kokiais amžiaus tarpsniais geriausia ugdyti plaukikų bendrąją ir kokiais specialiąją ištvermę.
2. Išsiaiškinti kaip (metodai ir priemonės) lavinama plaukikų bendroji ištvermė.
3. Išsiaiškinti kaip (metodai ir priemonės) lavinama plaukikų specialioji ištvermė.
4. Išsiaiškinti plaukikų ištvermės lavinimo kontrolę. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2009-09-22
DalykasSporto referatas
KategorijaKita >  Sportas
TipasReferatai
Apimtis9 puslapiai 
Literatūros šaltiniai6
Dydis1.43 MB
Autoriussaldamokas
Viso autoriaus darbų3 darbai
Metai2007 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasA. Vilkas
Švietimo institucijaLietuvos Edukologijos universitetas
FakultetasSporto ir sveikatos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Ivairaus amziaus plaukiku istvermes lavinimas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 9 puslapiai 
  • Lietuvos Edukologijos universitetas / 2 Klasė/kursas
  • A. Vilkas
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą