Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Kita>Sportas>Kūno kultūros pamoka: mankšta su Gymnic kamuoliais
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Kūno kultūros pamoka: mankšta su Gymnic kamuoliais

  
 
 
12345678910
Aprašymas

Netradicinė kūno kultūros pamoka su Gymnic kamuoliais. Gymnic kamuoliai. Kuo skiriasi ši mankšta nuo kitų mankštų? Pamokos planas. Klasė, tikslai, uždaviniai, metodai. Pamokos eiga: laikas, pamokos dalys, mokytojo veikla, pastabos.

Ištrauka

Siekiant kuo naudingesnės kūno kultūros pamokos, nepakanka vien naudoti įprastinius įrankius : arklį, ožį, krepšinio, futbolo,tinklinio kamuolius, lankus, lazdas ir kt. Reikia plėsti akiratį ir įtraukti neįprastinius įrankius, kad pamoka taptų išties naudinga, įdomi mokiniams ir nereikalaujantys didelių žinių ar sugebėjimų juo naudotis. Todėl aš norėčiau pasiūlyti Gymnic kamuolius. Šie kamuoliai yra įvairiausių dydžių, todėl galima juos pritaikyti bet kokio amžiaus tarpsnio vaikui ar suaugusiam. Gymnic kamuoliai pasižymi ypatingu elastingumu, todėl galima atlikti įvairiausių pratimų, skirtų įvairioms raumenų dalims. O jų nauda yra įrodyta specialistų. Nors šie kamuoliai yra dažnai naudojami iš po traumu atsigavimui, reabilitacijai, tačiau manau, kad juos galima puikiai pritaikyti mankštai per kūno kultūros pamokas, ypač pradinėse klasėse. Taigi, kuo gi naudingas Gymnic kamuolys:
1. Galima didinti judesių amplitudę. Tempimo pratimai efektyvesni, patogesni.
2. Padeda didinti raumenų jėgą. Ant kamuolio galima atlikti izometrinius, izokinetinius ir izotoninius pratimus. Kamuolys gali atstoti svorį, atliekant koncentrinius ir ekscentrinius pratimus su pasipriešinimu. Labai svarbu, kad atliekant pratimus ant kamuolio raumenis dar stiprina koordinacinė sistema (daugeliu atvejų reikia ne tik atlikti pratimą, bet ir išlaikyti pusiausvyrą).
3. Stiprinama širdies ir kraujagyslių sistema.
4. Lavinama kvėpavimo sistema.
5. Lavinami jutimai (ypač proprioreceptiniai).
6. Lavinama pusiausvyra ir koordinacija.
7. Laikysenos lavinimas ir aktyvaus sėdėjimo galimybė. Sėdint ant kamuolio, koordinuojamas juosmuo. Treniruojami pilvo ir nugaros raumenys, atsakingi už taisyklingą laikyseną.
8. Taikomas profilaktikai, bendrojo fizinio pasiruošimo gerinimui bei kūno svoriui mažinti.
9. Pratimai ant kamuolio – nuotaikingi ir žaismingi. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2009-06-16
DalykasSporto referatas
KategorijaKita >  Sportas
TipasReferatai
Apimtis7 puslapiai 
Literatūros šaltiniai0
Dydis13.5 KB
Autoriusmarkinijo
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2009 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasKarbocienė
Švietimo institucijaŠiaulių Universitetas
FakultetasEdukologijos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word gymnic [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 7 puslapiai 
  • Šiaulių Universitetas / 2 Klasė/kursas
  • Karbocienė
  • 2009 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą