Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Kita>Sportas>Trišuolio mokymo metodika
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Trišuolio mokymo metodika

  
 
 
1234567
Aprašymas

Įvadas. Supažindinti su trišuolio technika. Mokyti atsispirti atliekant šoksnį ir žingsnį. Mokyti viso trišuolio technikos elementų. Mokyti šoksnio įsibėgėjus. Mokyti šuolio technikos. Mokyti šoksnis+šuolis, šoksnis+žingsnis ir žingsnis+šuolis junginių. Nustatyti įsibėgėjimo atstumą, mokyti įsibėgėjimo ritmo ir tiksliai atsispirti nuo lentelės. Tobulinti trišuolio techniką. Treniruotės pagrindai. Pradinis rengimas. Pradinė sportinė specializacija. Pagrindinės treniruotės. Sportinis tobulumas.

Ištrauka

Mokyti trišuolio technikos galima tiktai gerai išmokus keletą koordinacijos pratimų ir praėjus tam tikrą bendrosios ir specialiosios jėgos paruošimą.Tai pasiekiama bėgant trumpus nuotolius, atliekant šuolius į tolį ir aukštį, atsispiriant ir viena, ir kita koja.
Nepakankamas pradedančiojo sportininko fizinis bei specialusis pasiruošimas gali būti sunkių traumų priežastis.Jos vėliau trukdys siekti gerų rezultatų.
Mokant trišuolio technikos ir atliekant bet kuriuos daugkartinius šuolius, būtiniausia atsižvelgti į išvystomą jėgą, šuolio amplitudą ir greitį atsispiriant . Žemiau aprašytoje mokymo metodikoje pateikiama mokymo schema su griežta uždavinių seka. Pirmiausia mokoma šuolio elementų – šoksnio, žingsnio ir šuolio, vėliau – jų junginių šoksnis+žingsnis ir žingsnis +šuolis ir tik pabaigoje, pailginus įsibegėjimą, - viso trišuolio.
1 UŽDAVINYS. Supažindinti su trišuolio technika.
Priemonės: 1. Paaiškinti trišuolio techniką ir ją pademonstruoti. Tai atlieka aukštesnio meistriškumo sportininkas ar treneris. 2. Parodyti, kaip šokti trumpai įsibėgėjus. 3. Parodyti šuolį dalimis. 4. Parodyti fotokinogramas, plakatus, kino bei videoįrašus, stebėti trišuolininkų varžybas.
METODINIAI NURODYMAI. Demonstruojant filmuotą medžiagą, treneris būtinai turi ją komentuoti(aiškinti).
2 UŽDAVINYS. Mokyti atsispirti atliekant šoksnį ir žingsnį.(1pv.;3psl).
Priemonės: 1. Šuoliai vietoje pritraukiant kelius prie krutinės ir žengiant platų žingsnį. 2.Daug šuolių iš vietos ir įsibegėjus 2-5 žingsnius; šoksniai viena koja arba kaitaliojant kojas šoksnis+žingsnis (pvz.: šoksnis+šoksnis+žingsnis ir t.t.), šuoliai per žemus barjerus arba kimštinius kamuolius. 3. Tokie pat šuoliai, tik rungtyniaujant 20-30 m atkarpoje(kas atliks mažiau šuolių).
METODINIAI NURODYMAI. Daug šuolių mokyti pradedama nuo žingsnio, vėliau mokoma šoksnio ir žingsnio+šoksnio. Nuo pat pradžių būtina išmokyti teisingai atsispirti, energingai statyti ant žemes atsispiriamąją koją.Šuolių ritmas turi būti vienodas; galima šuolius garsiai skaičiuoti(kiekviena atsispyrimą neskubant skaičiuoti). Atlikti daug pratimu per įvairias kliūtis(šoklumui). Atkreipti dėmesį į kūno dalių padėtį atsispiriant bei lekiant.
3 UŽDAVINYS. Mokyti viso trišuolio technikos elementų.
Priemonės: 1. Trišuolis iš vietos. 2. Trišuolis nuo kojos ant kojos įsibėgėjus 2-4 žingsnus. 3. Trišuolis viena koja įsibegėjus 2-4 žingsnus. 4. Trišuolis (pagal schemą šoksnis+žingsnis+šuolis) įsibegėjus 2-4 žingsnus. 5. Trišuolis anksčiau minėtais variantais, tik įsibegėjus 6-8žingsnius.
METODINIAI NURODYMAI. Pradžioje reikia paaiškinti, kaip teisingai šokti trišuoli iš vietos, ar tinkamas šuolio dalių ilgis, ritmas ir trajektorija. Reikalauti, kad sportininkas pirmą kartą nušoktų ant atsispiriamosios kojos, kad atsispirtų energingai, ,,užgriebiamuoju’’ judesiu, kad taisyklingai atliktu mojamuosius judesius mojamąja koja ir rankomis. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-06-03
DalykasSporto namų darbas
KategorijaKita >  Sportas
TipasNamų darbai
Apimtis5 puslapiai 
Literatūros šaltiniai1
Dydis204.35 KB
AutoriusAsta
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2008 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasDoc. S. Norkus
Švietimo institucijaŠiaulių Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Trisuolio mokymo metodika [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Namų darbai
  • 5 puslapiai 
  • Šiaulių Universitetas / 2 Klasė/kursas
  • Doc. S. Norkus
  • 2008 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą