Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Kita>Sportas>Pagyvenusių žmonių fizinio aktyvumo bei treniravimosi programa
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Pagyvenusių žmonių fizinio aktyvumo bei treniravimosi programa

  
 
 
1234567
Aprašymas

Įvadas. Ką duoda sportas, fizinis aktyvumas. Kokia rizika. Sugebėjimas judėti. Motyvacija. Ar sveikata – pakankamai įtaigus motyvas. Fizinio aktyvumo rekomendacijos. Ištvermingumas. Ištvermingumas ir sveikata. Organizmo pokyčiai treniruojant ištvermingumą. Jėga. Jėga ir sveikata. Organizmo pokyčiai treniruojant jėgą. Lankstumas. Judėjimas ir sveikata. Koordinacija. Kuri sporto šaka ką treniruoja. Ištvermingumą lavinančios sporto šakos. Ideali sporto šaka.

Ištrauka

Senėjimas – neišvengiamas procesas. Išgyvename jį patys, stebime, kaip sensta kiti. Vieni į šį procesą reaguoja ramiai, kiti senatvei priešinasi. Pats senėjimo procesas susijęs su fiziniais organizmo pokyčiais, kurie veikia širdies ir kraujagyslių sistemą, judėjimo aparatą, medžiagų apykaitą, todėl fizinis pajėgumas nuolat mažėja. Galvodami apie savijautą, ne visada pirmą vietą teikiame judėjimui ar sportui. Sportuoti galima pradėti, būnant bet kokio amžiaus. Sportuojančiajam ir senatvė gali teikti džiaugsmą. Įrodyta, kad tikslingai sportuojant, galima sulėtinti senėjimo procesą ir išvengti ligų, kurios atsiranda nepakankamai judant. Jeigu sulaukėte 60-ties, tai nereiškia, kad fizinis aktyvumas jums nebe svarbus. Kūnui judėjimo ir apkrovos reikia visą gyvenimą.


Labai svarbu yra suvokti, kad nebūtinai esate pasmerkti bejėgiškai senti, o šį tą savo labui galite nuveikti ir patys. Fizinio aktyvumo ir sportavimo dėka galite palaikyti sveikatą bei gerą fizinę formą ar jų įgyti. Mąstydami apie sportavimo teikiamą naudą ir galimą riziką neturėtumėte užmiršti vieno dalyko: visai nesportuojantys žmonės savo sveikatai kenkia gerokai daugiau, nei tie, kurie sportuodami kažkokius veiksmus atlieka nevisai taisyklingai.

Ką duoda sportas, fizinis aktyvumas

• Treniruotės padeda kovoti su senatviniais organizmo pokyčiais.
• Tapsite ištvermingesni už netreniruotus žmones.
• Fizinis aktyvumas padeda įveikti dėl judėjimo stokos atsiradusius organizmo sutrikimus ir užkerta kelią daugeliui ligų, kurių su amžiumi vis atsiranda daugiau.
• Pradėti tobulėti galite bet kokio amžiaus. Teiginys "aš per senas" yra tik išsisukinėjimas.
• Fizinis aktyvumas treniruoja ne tik kūną, bet ir dvasią.
• Labiau atsipalaiduokite, įgysite pusiausvyros.

Kokia rizika

• Sportuoti rizikinga tik tada, jei esate nesveikas.
• Netaisyklingai sportuojant, kyla pavojus perkrauti organizmą ar susižeisti. Vyresnio amžiaus žmonėms ypač svarbu, kad fizinis krūvis nebūtų per didelis.
• Riziką galima sumažinti.


Sugebėjimas judėti

Žmogaus sugebėjimą judėti apsprendžia bendras jo fizinis pasirengimas ir koordinacija. Tai gi, yra "pagrindinės motorikos savybės" – tai jėga, ištvermingumas, lankstumas, greitis ir koordinacija. Treniruojant atskirą savybę, atitinkamai veikiamas ir organizmas. Todėl reikia nepamiršti šių nuostatų:
• ištvermingumas treniruoja širdies ir kraujagyslių sistemą,
• jėga ir lankstumas treniruoja judėjimo aparatą,
• koordinacija ir greitis treniruoja smegenų ir raumenų tarpusavio sąveiką.
Svarbiausia nepervertinti savo galimybių. Jeigu nusistatysite savo fizinį pajėgumą ir sistemingai treniruositės, išvengsite pavojaus susižeisti. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-08-08
DalykasSporto referatas
KategorijaKita >  Sportas
TipasReferatai
Apimtis6 puslapiai 
Literatūros šaltiniai3
Dydis201.69 KB
AutoriusAlma
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2006 m
Klasė/kursas1
Failo pavadinimasMicrosoft Word programa_senyvo_amziaus_zmonems [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 6 puslapiai 
  • 1 Klasė/kursas
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą