Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Kita>Sportas>Kultūrizmo pratimai
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Kultūrizmo pratimai

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425
Aprašymas

Įvadas. Kaip kilnoti svorius. Nugaros raumenų lavinimo pratimai ir jų ypatumai. Krūtinės raumenų lavinimo pratimai ir jų ypatumai. Pečių raumenų lavinimo pratimai ir jų ypatumai. Šlaunies raumenų pratimai ir jų ypatumai. Blauzdų raumenų pratimai ir jų ypatumai. Dvigalvių žastų raumenų pratimai ir jų ypatumai. Pilvo raumenų pratimai ir jų ypatumai.

Ištrauka

Gyvename tokiu metu, kai mokslinis – techninis progresas labai įsiveržė ir į buitį, padarė mūsų gyvenimą komfortišku. Žmogus greit pripranta prie komforto ir laiko jį dideliu gėriu. Tačiau su šiuo gėriu glaudžiai susiję judėjimo abdas, hipodinamija (neveikla).
Dėl hipodinamijos sumažėja žmogaus organizmo tonusas, atrofuojasi raumenys, sutrinka vidaus organų veikla bei medžiagų paykaitos procesai, pablogėja organizmo prisitaikymo prie įvairių stresinių situacijų galimybės. Apskritai,sumažėja viso organizmo darbingumas, jo atsparumas įvairioms ligoms.
Įvairūs judesiai, kitoks raumenų aktyvumas yra ne tik energijos iškrova, bet ir jos kaupimas. Kai žmogus eina, bėga, šokinėja, atlieka pratimus su svarmenimis (hanteliais), treniruokliais, kitomis priemonėmis, jo kvėpavimas tampa dažnesnis, energingiau pradeda dirbti širdis, suintensyvėja kraujo apytaka, organizmas kur kas daugiau įsisavina deguonies ir maisto medžiagų. Kitaip sakant, organizmas net su kaupu susigrąžina prarastą energiją. Judėdamas žmogus tarsi pats užsuka savo gyvenimo laikotarpį.
Žmonės, intensyviai užsiiminėjantys kūno kultūra, yra labiau atsparesni įvairioms ligoms. Vadinasi, yra ir žymiai geresnė jų organizmo bendra funkcinė būklė, kuri lemia aukštą funkcinį darbingumą. Aktyviai ir intiansyviai sportuojantys žmonės daug rečiau serga, todėl jų darbo nuostoliai 3 – 4 kartus mažesni negu nesportuojančių. O jei ir suserga, tai serga 2,5 karto trumpiau, tai yra organizmas žymiai greičiau atsikuria negu tų, kurie nesportuoja.
Kiekvienas, kuris turi noro aktyviai sportuoti užsiiminėti kūno kultūra, visada ras laiko, nes kalbama apie gyvybinius interesus – sveikatą. Kad ir kuo žmogus taptų, kad ir kokias tobulumo viršūnes pasiektų, jis niekada nesijaus laimingas, jeigu neturės pačio brangiausio – sveikatos. Išsaugoti gerą sveikatą, padaryti kūną gražų padeda kūno kultūra ir sportas. Sportuojantis geriau sugeba valdyti savo kūną, todėl sėkmingiau prisitaiko prie gyvenimo aplinkybių.
Kūno kultūra yra sudėtinė bendros kultūros dalis. Pilanverčiam žmogaus gyvenimui reikia ir knygų, teatro, filmų, muzikos, ir įvairaus judėjimo, pratimų, kasdienės mankštos.
Techninė revoliucija ir pažanga išvadavo žmoniją nuo sunkaus fizinio darbo, bet kūno kultūros reikšmė nesumažėjo priešingai, dėl hipodinamijos grėsmės jis dar labiau padidėjo. Moderniausia šių dienų technika iš žmogaus reikalauja ypač intensyvios protinės veiklos, greitos reakcijos ir greitų judesių


1 Kaip kilnoti svorius

Jei išmoksite taisyklingai kilnoti svorius, išvengsite traumų ir gausite iš svorių kilnojimo maksimalios naudos.
Kaip pasirinkti svorį?
Svoris turi būti toks, kad visai nesunkiai užbaigtumėte pasirinktos programos kompleksus, bet paskutinis komplekso kartojimas jau būtų sunkus. Taip išvengsite traumų, o raumenys įveiks tinkamai parinktą svorį ir pradės stiprėti. Kai padarysite pažangą ir pradėsite jausti, kad darosi nesunku paskutinį kartą kartoti kurio nors komplekso pratimą, svorį padidinkite pagal tą patį principą.
Taisyklinga padėtis
Jei kilnojate stovėdamas, kad gerai išlaikytumėte pusiausvyrą, kojas išžerkite truputį plačiau negu per pečių plotį. Galvą ir kaklą laikykite tiesiai, nes kilnojant svorius daug traumų pasitaiko dėl to, kad būna pasukta galva, kaklas ar liemuo. Kai pasukamas stuburas, pablogėja keliamoji jėga ir padažnėja raumenų sužeidimų. Kiekvieno pratimo metu atlikite visą judesio amplitudę.
Kvėpavimas
Prieš keldami įkvepiate, pačiu sunkiausiu momentu akimirkai kvėpavimą sulaikote ir kai svorio prietaisą nuleidžiate, iškvepiate. Įkvėpkite ir iškvėpkite per nosį ir burną. Jokiu būdu nesulaikykite kvėpavimo ilgiau.
Saugumas
Štanga turi būti su užraktais. Labai norisi sutaupyti laiko ir apsieiti be veržlių, tačiau diskai gali nuslysti ir sužeisti. Jūsų padėtis turi būti taisyklinga. Keldamas neišsilenkite ir netrūkčiokite. Šie judesiai padidina apkrovą ir gali sukelti traumų. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-04-27
DalykasSporto referatas
KategorijaKita >  Sportas
TipasReferatai
Apimtis23 puslapiai 
Literatūros šaltiniai4
Dydis43.9 KB
AutoriusRimvydas
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2007 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasGrybauskienė
Švietimo institucijaKauno technikos kolegija
Failo pavadinimasMicrosoft Word kultūrizmo pratimai [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 23 puslapiai 
  • Kauno technikos kolegija / 3 Klasė/kursas
  • Grybauskienė
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą