Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Kita>Sportas>Jėgos lavinimas sportinėje aerobikoje
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Jėgos lavinimas sportinėje aerobikoje

  
 
 
123456
Aprašymas

Jėga ir lavinimo metodika. Jėgos lavinimo pratimai. Darbas iliustruotas paveikslėliais.

Ištrauka

Sp.aerobikoje lavinama: ištvermės jėga, jėgos ištvermė, koordinacija ir lankstumas. Didžiausi rodikliai būna 16-32 metų žmogui, o po 40 jie pastebimai mažėja. Moterų yra silpnesnės pečių juostos, rankų, liemens raumenų grupės. Reikia pratintis atlikti jėgos pratimus. Iš pradžių juos daryti reikėtų mažu intensyvumu ( apie 25-40% maksimalios jėgos). Pratimus pakanka pakartoti po 6-15 kartų ir atlikti 2 serijas. Pauzės tarp pratimų turėtų trukti 30-90 s. Vėliau per ištvermės lavinimo treniruotes galima padidinti intensyvumą iki 50-65 % maksimalios jėgos. Pakanka atlikti 2-3 serijas po 15-20 kartų bei padaryti 30-90 s pauses. Po kelių savaičių reikia didinti intensyvumą įdedant iki 70% maksimalių pastangų ir atlikti 2-3 pratimų serijas, pratimą kartojan 10-20 kartų.
Jėga gali būti lavinama ne vien tik panaudojant išorinį pasipriešinimą ( svarmenis, įrankio svorį, partenrio pasipriešinimą, prie treniruoklių) ,bet ir įveikiant savo kūno svorį ( rankų lenkimas ir tiesimas atsirėmus gulint – atsispaudimai, liemens kėlimas gulint – atsilenkimai ). Dažniausiai per aerobikos pratybas daugiau lavinama ištvermės jėga (jėgos pratimai atliekami vidutiniu intensyvumu 40-70 % maksimalios jėgos ir dažnai kartojami), tai tokio pobūdžio pratybas, norint pasiekti gerų rezultatų, reiktų organizuoti 3-5 kartus per savaitę, nes jų metu ne per daug apkraunami raumenys ir jungiamieji audiniai. Moterims būtina stiprinti liemens, dubens, pilvo preso raumenis. Reik vengti tokių pratimų, kurių metu lenkiam stuburą atgal, geriau atlikti jėgos pratimus neapkraunant stuburo t.y. sėdint, gulint. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-04-26
DalykasSporto namų darbas
KategorijaKita >  Sportas
TipasNamų darbai
Apimtis7 puslapiai 
Literatūros šaltiniai7
Dydis50.19 KB
AutoriusAnzelina
Viso autoriaus darbų13 darbų
Metai2006 m
Klasė/kursas1
Švietimo institucijaLietuvos Kūno Kultūros Akademija
Failo pavadinimasMicrosoft Word jegos alvinimas sp.aerobikoje [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Namų darbai
  • 7 puslapiai 
  • Lietuvos Kūno Kultūros Akademija / 1 Klasė/kursas
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą