Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Kita>Sportas>Trenerio asmenybės ugdymo galimybės
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Trenerio asmenybės ugdymo galimybės

  
 
 
123456789101112
Aprašymas

Įvadas. Asmenybė. Pedagogo vaidmuo visuomenėje, pedagogo asmenybė. Ugdymas, ugdymo tikslai. Kūno kultūros mokytojo klasės vadovo ugdomoji galia. Išvada.

Ištrauka

Palyginti daug mokinių, ypač paauglių, gėdijasi neproporcingo kūno, ilgų kadaruojančių rankų, nemoka taisyklingai sėdėti, judėti... Paaugliai žavisi sporto, kino, muzikos žvaigždėmis,o žvelgdami į savo kūną jaučia neviltį. Neretai tokios mintys jų neapleidžia visą gyvenimą. Mergaitės ne tik gali, bet ir turi būti gražios. Ir joms padėti privalo mokykla, o ne specialūs kursai ar konkursai. Dažnai jaunuoliai patys įsikuria sporto sales, sportuoja vadovaujami mėgėjų, nes mokykla nepatenkina jų poreikių. Ar ne todėl mokyklose yra tiek vaikinų, sergančių širdies ligomis?
Kūno kultūrai, kaip ugdomajam dalykui, būdingas dvejopumas. Pirma, kūno kultūra, kaip pamokinė veikla, skirta mokinių fizinėms galioms didinti, sveikatingumui gerinti bei sveikai gyvensenai ugdyti. Antra, kūno kultūra, kaip mokomuoju dalyku, siekiama: išmokyti įvairaus sudėtingumo judėjimo veiksmų; sudaryti ir įgyvendinti ilgalaikes saviugdos programas, išmokstant sudėtingų judesių derinių; lavinti mąstymą, analizuojant ir atliekant sudėtingus judėjimo veiksmus.
Mokymo reforma keičia ir kūno kultūros mokytojo misiją. Pirmiausia jis turi susidaryti savikaitos ir saviugdos nuostatą, išsiugdyti jų vyksmui būdingą mąstymą, gebėti analizuoti savo veiklą, ieškoti tos veiklos atsiradimo priežasčių bei jas taisyti ir pagal analizės rezultatus pertvarkyti ją.
Veiklos analizė kūno kultūros mokytojams turėtų tapti saviugdos pagrindu. Be abejo, pati saviugda neturi tapti tikslu. Ugdant mokinius yra daug svarbesnis mokytojo metodinis pasirengimas. Saviugdos vyksme keičiasi žmogus, todėl visus pokyčius jis turi suvokti ir priimti.
Mokykla – ypatinga socialinė institucija, nes joje vyksta žmogaus kūrimo, ugdymo procesas. Svarbiausiais vaidmuo šiame procese tenka mokytojui. Juk mokykla yra tokia, koks yra mokytojas. Tai sena pedagoginė išmintis.
Mokyklos siela – mokytojas yra neatskiriamai susijęs su aukštąja pedagogine mokykla. Šios mokyklos svarbiausiais uždavinys – gerinti mokytojų rengimo sistemą, teikti pagalbą mokytojams, suinteresuotiems kelti savo profesinę kvalifikaciją. Juk kuo daugiau bus gerų mokytojų, tuo daugiau bus ir gerų vadovėlių. Vadovėliuose galime prirašyti gražiausių žodžių, bet jeigu mokytojo darbai skirsis nuo žodžių, vadovėliai nieko nepadės. Ugdymas yra labai sudėtingas, grynai dvasinis procesas: iš sielos (mokytojo) – į sielą (mokinio). Vadovėlis ir kitos ugdymo priemonės tėra tarpininkai, palengvinantys šio dvasinio proceso vyksmą. Todėl jau dirbančių mokytojų profesinės kvalifikacijos, taip pat būsimų mokytojų rengimo tobulinimas yra esminis, strateginis ugdymo reformos uždavinys. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-03-23
DalykasSporto referatas
KategorijaKita >  Sportas
TipasReferatai
Apimtis10 puslapių 
Literatūros šaltiniai6
Dydis18.56 KB
Autoriusmarius
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2005 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasAudronė Dumčienė
Švietimo institucijaLietuvos Kūno Kultūros Akademija
Failo pavadinimasMicrosoft Word Kuno kulturos mokytojo asmenybes vaidmuo ugdymo procese [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 10 puslapių 
  • Lietuvos Kūno Kultūros Akademija / 2 Klasė/kursas
  • Audronė Dumčienė
  • 2005 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą