Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Kita>Sportas>Mankšta vandenyje nėščioms moterims
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Mankšta vandenyje nėščioms moterims

  
 
 
12345678910111213141516
Aprašymas

Įvadas. Mankšta vandenyje pagal J. Katz metodiką. J. Katz pratimų vandenyje metodika. Išvados.

Ištrauka

Viso nėštumo metu vyksta daug svarbių procesų, ruošiančių moters organizmą būsimam gimdymui. Fiziniai pratimai, atliekami šiuo periodu, turi teigiamą poveikį nėštumo, gimdymo, bei pogimdyminiu periodu. Atliekant fizinius pratimus didėja bendras moters darbingumas, gerėja miegas, o tai padeda atstatyti pusiausvyrą tarp įvairių organų bei sistemų, kurios nėštumo metu kartais būna sutrikusios. Nėštumo metu, augant moters kūno masei, keičiasi kūno masės centras, o tuo pačiu keičiasi ir laikysena, todėl nugaros ilgieji bei kojų raumenys persitempia ir nėščiosios dažnai skundžiasi nugaros skausmais. Taip pat keičiasi eisena, darosi sunkiau judėti ir išlaikyti pusiausvyrą, tampa riboti judesiai klubų sąnariuose.
Norint išvengti antsvorio nėštumo metu, mankšta yra efektyvi profilaktikos priemonė ir yra svarbi nėščiosios gerai savijautai, laukiamo vaiko sveikatai.
Fiziniai pratimai teigiamai veikia vaisių; aktyvina placentinę kraujotaką aprūpinimą deguonimi, gerina medžiagų apykaitą, daro įtaką normaliai vaisiaus padėčiai gimdoje.
Plaukiojimas, mankšta vandenyje neštumo metu – organizmo stiprinimo, raumenų tonuso didinimo priemonė. Dažnai plaukiojant mažėja nervinė įtampa, stiprėja nervų sistema. Mankšta vandenyje teigiamai veikia kvėpavimo organus, didėja gyvibinė plaučių talpa.
Paskutiniais mėnesiais nėščiosioms mankšta vandenyje ir plaukiojimas padeda atpalaiduoti nugaros raumenis, o atliekami įvairus pratimai gerina kraujo apytaką, kvėpavimą, sąnarių paslankumą, stiprina tarpvietės raumenis, kurie padeda gimdant.
Dėl savo fizinių ypatybių vanduo patikimai apsaugo vaisių nuo gimdos raumenų spaudimo, nuo išorinių smūgių, sudaro erdvę judesiams.

Šiuo metu lankau baseiną, kur užsiemu mankšta vandenyje.


















Mankšta vandenyje pagal J. Katz metodiką

Taisyklingą mankštą sausumoje ar vandenyje sudaro trys dalys: apšilimas, pagrindinė dalis, atvėsimas su tempimo pratimais. Apšilimas trunka 5 – 10 minučių, per kurias paruošiami raumenys, širdies ir kvėpavimo sistema.
Pagrindinė mankštos dalis trunka apie 40 minučių, per kurias norint išmankštinti visas kūno dalis atliekami aktyvus judesiai vandenyje. Jos metu reikia stengtis paįvairinti pratimus. Tai įvairus kvėpavimo pratimai, viršutinės kūno dalies pratimai, viduriniosios kūno dalies pratimai, apatinės kūno dalies pratimai ir pratimai apimantys viso kūno raumenis.
Atvėsimas trunka maždaug 5 minutes, per kurias atliekami lengvi raumenų tempimo, laikysenos pratimai stengiantis sumažinti širdies susitraukimų dažnį iki tokio, koks buvo apšilimo metu. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-03-10
DalykasSporto referatas
KategorijaKita >  Sportas
TipasReferatai
Apimtis15 puslapių 
Literatūros šaltiniai3
Dydis939.16 KB
Autoriusregina
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai0 m
Klasė/kursas2
Failo pavadinimasMicrosoft Word kinezeterapija [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą