Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Kita>Sportas>Kūno kultūros teorija (2)
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Kūno kultūros teorija (2)

  
 
 
12
Aprašymas

Aktyvumo normos. Treniruotė, jos apimtis ir intensyvumas. Fizinio rengimo uždaviniai ir priemonės. Jėgos fizinės ypatybės, jos ugdymas metodai ir priemonės. Greitumo, lankstumo, vikrumo fizinių ypatybių ugdymas. Ištvermės fizinė ypatybė, jos ugdymo metodų grupės, metodai, priemonės. Vikrumas. Testai, kuriais nustatomas širdies-kraujagyslių sistemos treniruotumas. Kūno masės indeksas. Aerobinės treniruotės intensyvumas. Judesys. Žmogaus judėjimo aparatas ir jo nuolatinio aktyvumo poveikio sveikatai ir samprata. Žmogaus sistemingo fizinio aktyvumo įtaka širdies–kraujagyslių sistemos funkciniam stoviui. Ilgalaikės fizinės treniruotės įtaka žmogaus išorinio kvėpavimo sistemai. Sveikatos rizikos faktoriai. Sistemingo fizinio aktyvumo įtaka žmogaus judėjimo aparatui ir organizmo medžiagų apykaitai. Svarbiausios rizikos veiksnių grupės. Sveika mityba. Paros energijos poreikis. Baltymai. Nikotinas. Alkoholis.

Ištrauka

Pagrindiniai sveiktos gyvensenos komponentai ir fiz.
AKTYVUMO NORMOS
Judejimas yra pgr. Sveikatos principas
3 faktoriai : 20 % prigimtis, ekologija 30%, gyvensena 50-60%.
Pagr. Sveikatos gyven. Komponentai:
Gyvenimas be žalingu ipročių (rūkymas, alkoholis)
Racionali dienotvarke, mityba, higiena
Fizinis aktyvumas.
3aktyvumo normos:
mažo fiz. Aktyvumo norma mot įkm/d vyr ū km/d
vidutinio, didelio 6/prat sav ( sportininkai)
2.TRENIRUOTĖ, JOS APIMTIS IR INTENSYVUMAS
Treniruotės pagrindinė užduotis – stiprinti sveikatą, didinti fizinii ir protinį aktyvumą, funkcinį pajėgumą.
Treniruotę lemia č faktoriai:
Tren. Apimtis (pratimai, krūvis)
Atstojamosios priemonės, vitaminai, mineralai , druskos, masažai.
Tren. Intensyvumas – pratimų atlikimo kiekis per laiko vienetą
5 intensyvumo laipsniai:
1 mazo – 110 tvinksiu/min, mazo 1302, vidutinio 150 , didelio 170, didelio 190
Intensyvumas nustatomas ir reguliuojamas pulso dažniu.
3.FIZINIO RENGIMO UŽDAVINIAI IR PRIEMONĖS.
5 rengimai:
1.fizinis remgimas
1)visapusiškas organizmo ir jo fiziniųorganizmo ir jo fizinių ypatybių ugdymas ( jėgos, lankstumo, vikrumo, greitumo, ištvermės).
2)fizinioišsivystymo ttrukumo šalinimas. Tinka visos priemonės.
2. Techninis engimas (krepšinis, futbolas, plaukimas) įvaldyti pasirenktos šakos techniką, nuolat tobulinti.
3. Taktinis rengimas. Taktika tai mokėti pasinaudoti: savo fizinėmis savybėmis, technikos igūdžiais, aplinkos sąlygomis, mokėti pasiskirstyti jėgas, pasinaudoti varžovų klaidomis.
4. Teorinis rengimas. Žinoti pagrindines treniruotes dėsningumus. Pažinti savo organizmą, žinoti atskirų paratimų įtaką organizmui, žinoti dienotvarkes, mitybos ir higienos reikalavimus, žinoti varžybų taisykles.
5.psichologinis rengimas. Griežtas disciplinos, stiprios valios, ryžto, drąsos, savitvardos ugdymo, vaizduotės, atminties, dėmesio ugdymas. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2005-12-13
DalykasSporto špera
KategorijaKita >  Sportas
TipasŠperos
Apimtis5 puslapiai 
Literatūros šaltiniai0
Dydis14.15 KB
Autoriusvika
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2005 m
Klasė/kursas1
Švietimo institucijaVilniaus Gedimino Technikos Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Kuno kulturos teorija (2) [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Šperos
  • 5 puslapiai 
  • Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas / 1 Klasė/kursas
  • 2005 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą