Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Kita>Sportas>Kūno kultūros uždaviniai pradinėse klasėse
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Kūno kultūros uždaviniai pradinėse klasėse

  
 
 
123456789101112
Aprašymas

Įvadas. Sveikatos stiprinimo uždaviniai. Mokymo ir lavinimo uždaviniai. Auklėjimo uždaviniai.

Ištrauka

Pasak pedagogų , L. Bobrovos ir P. Ivanovo kūno kultūra – " tai ne vien kūno mankšta, dvasinė ir fizinė iškrova. Tai galingas stimulas intelektinei veiklai , vidinių galių atskleidimo , gražaus elgesio, estetinių jausmų bei darbštumo ugdymo priemonė. Apimdama įvairias asmens fizinio aktyvumo raškos formas , kūno kultūra sudaro sąlygas asmeniui pažinti save ir ugdyti fizinę bei dvasinę ištvermę, reikalingą kritinėse situacijose, individualumą , tikėjimą sėkme siekiant fizinės ir dvasinės sveikatos." (1 pav.) Kūno kultūros pamokos- tai linksmas, kupina nuotykių žaidimas, atveriantis galimybę patirti išlavinto, stipraus ir sveiko organizmo, kūno judesių grožio keliamą džiaugsmą, kuriantis prielaidas asmens saviraiškai ir savirealizacijai, teikiantis laimės, mokantis gyventi. Pirmasis susitikimas su kūno kultūra mokykloje turi palikti neišdildomą įspūdį vaiko sąmonėje- jie pasijunta pradėję nuostabų nuotykį, kuris esant ryžtui ir sėkmei, gali tęstis visą gyvenimą.
Paskutiniais dešimtmečiais kūno kultūros teorijoje vyravo nuomonė, kad per kūno kultūros pratybas būtina formuoti judėjimo įgūdžius, lavinti fizines ypatybes , treniruoti organizmo funkcijas ir sistemas . Šiame procese svarbiausiais dalykais buvo laikomi fizinių pratimų turinys, organizavimas ir metodika .Vaiko asmenybės ugdymui , jos visapusiškai fizinių , psichinių ir ypač dvasinių galių plėtotei nebuvo skiriama pakankamai dėmesio, nors kartais apie tai buvo užsimenama svarstant ugdymo uždavinius. Vaiko vertybinių nuostatų formavimas , jo asmenybės ugdymas per kūno kultūros pamokas nebuvo tikslingas ir kryptingas. Šiandienos šeimai ir vaikų ugdymo įstaigoms rūpi, kaip ugdyti, kad jis būtų sveikas, gerai fiziškai ir psichiškai išsivystęs, pajėgus mokytis mokykloje. Pedagogas turėtų suvokti, kokie glaudūs ryšiai tarp fizinė ir psichinės vaiko brandos. Fizinis aktyvumas bus prasminga ir tikslingas ,jei stiprins sveikatą ir plėtos fizines bei dvasines galias. Kai vaikas sveikas ir stiprus, paprasčiau yra spręsti ugdymo , mokymo problemas ,jis yra smagesnis , geresnės nuotaikos, labiau pasitiki savimi, yra savarankiškesnis. Bloga sveikata, ,ligos dažnai būna fizinio ir psichinio atsilikimo priežastimi, turi neigiamos įtakos mokymosi pažangumui mokykloje.
Kūno kultūros mokytojas privalo įsisąmoninti, kad visi vaikai, užsiimdami fizine veikla, turi jaustis saugiai ir patirti džiaugsmą. Visi nuo pat pradžių turi pajausti galį susidoroti su jiems skiriamomis užduotimis. Begalo svarbu, kad mokytojas vestų ( tiesiogine ta žodžio prasme ) už rankos nepasitikinčius savimi vaikus. Įvairiausiomis aplinkybėmis reikia siekti fizinio kontakto tarp mokytojo ir visų vaikų.
Tradiciškai fizinis rengimas suprantamas kaip kondicijos, raumenų jėgos, ištvermės, vikrumo, lankstumo ir koordinacijos ugdymas. Pirmųjų keturių fizinių ypatybių nereikia specialiai lavinti pradinukų klasėse, nes jos savaime lavės darant įvairius fizinius pratimus . Pradinukams ypač svarbus koordinacijos lavinimas , suprantamas kaip motorikos, arba pagrindinių judėjimo būdų, lavinimas. Sporinė veikla lavina pusiausvyrą, kinesteziją , odos ,klausos, regos jutimus- taip stiprinamas jutiminis suvokimas (percepcija). ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2005-12-02
DalykasSporto referatas
KategorijaKita >  Sportas
TipasReferatai
Apimtis12 puslapių 
Literatūros šaltiniai7
Dydis19.82 KB
AutoriusGintare
Viso autoriaus darbų4 darbai
Metai2005 m
Klasė/kursas0
Švietimo institucijaŠiaulių Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word kuno kulturos uzdaviniai [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 12 puslapių 
  • Šiaulių Universitetas
  • 2005 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą