Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Kita>Sportas>Garbingai kovokite, nuolat tobulinkite save tik dėl meilės sportui
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Garbingai kovokite, nuolat tobulinkite save tik dėl meilės sportui

  
 
 
123456
Aprašymas

Taekwondo. Garbinga kova. Dvasinis susikaupimas. Fizinis apkrovimas. Faktai ir poveikis. Kodėl vartojamas dopingas? Preparatas ir jo vartojimas. Anaboliniai steroidai. Išvaizda ir forma. Poveikis.

Ištrauka

Garbingai kovokite, nuolat tobulinkite save tik del meiles sportui…Rašydamas šia tema bandysiu remtis savo sporto šaka – TAEKWONDO .
Būtent šioje sporto šakoje svarbiausia garbinga kova. Šie žodžiai daro didelę įtaką mano treniruotėms. Manau jog garbingos kovos, nuolatinio savęs tobulinimo rezultatas ir stiprina meilę ir atsidavimą sportui. Mano sporto šakoje dvasinis susikaupimas nemažiau svarbus nei fizinis pasirengimas. Norint sekmingai valdyti šį kovos meną, reikia daug pasiryžimo ir daugelio metų treniruočių. Ši sporto šaka teikia ir daug kitokios naudos, pavyzdžiui, gerina fizinį pajegumą, didina pasitikėjimą savimi ir savidrausmę. Įrodyti meilę sportui, savo atsidavimą jam, galiu tik dažnai ir uoliai treniruodamas savo kūna bei dvasią, ir stengdamasis vis labiau save tobulinti.
Pateiksiu pavyzdžių kurie mano nuomone tobulina sportininką. Vienas iš jų tai kasdieninio kroso treniruotės - ūgdančios ne tik fizinį pasirengimą, bet ir tobulinančios žmogaus ryžtą ir valią, palaikančios kūno formą.
Kitas pavyzdys tai fiziniai pratimai. Tinkamai parinkti ir reguliarai atliekami fiziniai pratimai taipogi tobulina sportininką bei stiprina sveikatą.
Kiekvienas asmuo yra unikalus. Lygiai taip pat tinkamiausi fiziniai pratimai nėra vienodi visiems asmenims. Geriausią efektą duos tokie pratimai, kurie atitiks žmogaus amžių, lytį, sveikatos stovį, jo gyvenimo būdą, fizinį pasirengimą ir fizinį aktyvumą.
Siekiant lavinti organizmas turi būti, iki tam tikro lygio,"perkraunamas"
• Fizinis apkrovimas turi sukelti stresą organizmui (paprastai naudojama apie du trečdalius pajėgumo nuo maksimalaus)
• Organizmas prisitaiko prie krūvio, todėl reikia laipsniškai didinti apkrovimus
• Apkrovimas priklauso nuo intensyvumo (raumenų įtampos), trukmės (kartojimų skaičiaus), treniruočių pasikartojimo.
Fiziniai "perkrovimai" užtikrina pakitimus organizme tiek kiekybinėje tiek kokybinėje plotmėje. Tačiau tie pakitimai priklauso nuo fizinių pratimų pobūdžio. Lavinant jėgą padidėja raumeninių skaidulų dydis ir kontraktilinių baltymu (aktino-miozino) kiekis. Tai užtikrina galingesnį raumenų susitraukimą Lavinant raumenų ištvermę padaugėja aerobinių fermentų, mitochondrijų, pagerėja raumens kapiliarizacija. Šie pakitimai sąlygoja geresnį deguonies pristatymą į dirbančius raumenis, o tuo pačiu ir ištvermę. Raumens nuovargis stimuliuoja raumenyje aerobinių fermentų aktyvumo didėjimą, kas sąlygoja adezintriforfororūgšties (ATF) sintezę. Atlikdami daugiau kartojimų jūs galėsite geriau naudoti riebalus kaip energetinę medžiagą. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2005-11-09
DalykasSporto rašinys
KategorijaKita >  Sportas
TipasRašiniai
Apimtis4 puslapiai 
Literatūros šaltiniai3
Dydis26.34 KB
AutoriusArturas
Viso autoriaus darbų20 darbų
Metai2003 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasP. Karoblis
Švietimo institucijaLietuvos Edukologijos universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Taekwondo [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Rašiniai
  • 4 puslapiai 
  • Lietuvos Edukologijos universitetas / 2 Klasė/kursas
  • P. Karoblis
  • 2003 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą